woensdag 15 januari 2014

Antwerpen #3

nog eentje dan!

Als laatste wil ik het mooiste laten zien wat ik Antwerpen heb gekocht. toen we eigenlijk richting het restaurant liepen om te gaan eten kwamen we nog langs een winkeltje waar we wel naar binnen moesten.
het as een winkeltje met van allerlei kleine frutsels die je eigenlijk wel wil hebben.

 Mijn oog viel meteen op de sieraden die in de vitrine hingen. Ik riep mijn vriend om te vragen welke de mooiste was en we twijfelde tussen 2 kettingen. Aan de ene hing een katten kopje aan de anderen een eekhoorntje. Uiteindelijk koos ik voor het eekhoorntje.
www.achterdemaan.com



 Ik heb het kettinkje gekocht voor €35,- maar kan hem helaas niet op de site vinden. Als je hem dus zelf wilt kopen zul je dus echt naar een van de winkels moeten gaan maar dat is zeker de moeite waard.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten