maandag 10 februari 2014

inspiratie

Als Student vormgeving heb ik natuurlijk veel inspiratiebronnen nodig. Soms is het moeilijk om inspiratie te vinden en soms komt het uit de meest vreemde hoeken.
Toen ik een tijd terug bij een parfumerie iets kocht kreeg ik een paar testers van mijn favoriete parfum merk. Dit merk heet Atelier Cologne. Als je een tester krijgt van dit merk krijg je hier een ansicht kaart bij. Hierop staat een sfeerfoto die een omschrijving geeft over de geur. 
deze sfeerfoto's zijn mijn favorieten: 
Atelier CologneAtelier Cologne
Atelier Cologne
Atelier Cologne

Vooral de 2 laatste vind ik prachtig. Het laat precies zien wat voor sfeer de parfum bij je geeft als je hem op hebt.

Deze foto's heb ik van www.ateliercologne.com , hier staan ook alle parfums op met beschrijving en prijs.

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten