maandag 10 februari 2014

lippendokter!

Door de verandering van het weer zie ik bij veel mensen droge lippen.
Als je in een klas vol met meisjes roept dat je droge lippen hebt komen de labello sticks en potjes vaseline langs alle kanten aan vliegen. Helaas is het al wel bekend dat je lippen hier een soort verslaafd aan raken. Het maakt je lippen wel weer heel maar zodra je stopt met smeren missen je lippen dat vet. Hierdoor gaan ze sneller weer kapot.
Ik ben dus een beetje tegen vaseline gebruiken en ben sinds ik dat hoorde overgestapt naar een andere lippen balsem. Shea butter is daar in tegen dan weer veel beter voor je lippen maar ook je huid raakt gewend aan vaseline dus ook voor je huid raad ik shea butter aan.
bij de Ici Paris verkopen ze een geweldig merk: Le Couvent Des Minimes
Het is een Frans merk die natuurproducten gebruikt en de verpakkingen zijn ook nog eens super!
De lippen balsem die ik kocht was 9 euro. dit is prijzig maar wie mooi wil zijn.... jaja je snapt me toch?

De ingrediënten van deze lippen balsem zijn:
honing extract dit zorgt voor het zacht maken van je lippen
shea butter en bijenwas, dit voed je lippen
royal jelly, dit zorgt voor het herstellen van je lippen
honey, dit geeft een heerlijke geur en smaak!




 De lippenbalsem ruikt en smaakt heerlijk en is ook nog eens super goed voor je lippen. van dit merk heb ik ook een gezicht cleanser een toner en een dagcrème. Deze vind ik allemaal super werken en vind dit ook echt een aanrader.

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten