dinsdag 21 januari 2014

verslaafd

Vrijdag ben ik samen met mijn vriend naar de kringloper in Roosendaal geweest, hier zagen we een hoop mooie kop en schotels staan van H. Aynsley & Co. We hoefden er niet lang over na te denken en hebben de mooiste gekocht. dit waren 9 kop en schotels waar ik per kop en schotel 75 cent voor heb betaald.
nu ben ik dus verslaafd geraakt aan die prachtige kop en schotels en heb ondertussen ook al 12 gebakbordjes gekocht en een grote gebakschaal. verder bied ik samen met mijn vriend op alle mooie kop en schotels die we op internet tegen komen en een beetje in de buurt te koop staan.
ik sta al te trappelen om binnenkort weer naar de kringloper te gaan om te kijken of ze er nog meer hebben. want zeg nou zelf, servies heb je toch nooit genoeg :).
binnenkort ga ik foto's maken van de kop en schotels en de gebakbordjes. die post ik dus later op mijn blog.
deze foto's vond ik op internet.
 hier hebben we een kop en schotel van.
in dit printje hebben we nu dus 12 kleine bordjes en 1 groot bord
de echte foto's komen nog maar nu hebben jullie in ieder geval een idee.

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

1 opmerking:

  1. Wat leuk en bijzonder! Hoor je weinig, dat iemand theekopjes verzameld!

    BeantwoordenVerwijderen