donderdag 13 februari 2014

hoe volg je een blog?

Toen ik een tijdje terug wat leuke bloggers vond vroeg ik me af hoe je die nou kon volgen. Ik keek meestal gewoon af en toe eens op hun site maar ik zocht een oplossing.
Ik denk dat meer mensen met het probleem zitten dat ze blogs wel leuk vinden maar dat ze niet weten hoe ze ze moeten volgen.
bij deze! www.bloglovin.com 
ik kwam hier terecht via googgle. Ik ben gewoon zo iemand die in typt: hoe volg je een blog? of hoe moet ik een blog volgen? Werkt altijd!!!
Je kan hier echt heel veel bloggers op vinden en volgen, zo zie je dagelijks wat ze op hun blog zetten en wat ze doen. ook kan je op zoek naar nog meer bloggers of je eigen blog beginnen. Doe er mee wat je wilt!
x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten