donderdag 6 februari 2014

jaren 80 jurk

Jurk van Vintagestore.nl

Ik vertelde al eerder over de Vintagestore in Tilburg. ik was er in de buurt voor een school opdracht en wou er graag later nog een keer op mijn gemakje gaan kijken. Gisteren was ik al vroeg uit van school en ben ik samen met mijn vriend naar het winkeltje gelopen. Het was ongeveer 10 minuutjes vanaf het station dus dat is goed te doen.
Gisteren had ik al snel de foto van de site gepost zodat jullie konden zien wat ik had gekocht. Vandaag heb ik foto's gemaakt toen ik hem aan had en een close-up zodat je het patroon beter ziet. 
De jurk kostte €19 euro, wat duurder als andere 2e hands kleding winkels maar dit is geselecteerd. Bij goedkope winkels moet je iets moois zoeken in een enorme stapel kleding in een stinkende winkel. op de site staat veel informatie over de kleding, kijk hier van te voren ook zeker eens op zo kan de verkoopster mee helpen zoeken. 
 Ik ga zeker nog eens terug naar de Vintagestore. Het is echt een aanrader voor vintage liefhebbers!
         
     


x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten