zondag 2 februari 2014

OOTD!!!

Jaaaaaa ook ik ga outfits of the day posten!
Ik vind het altijd heerlijk om te kijken hoe mensen zich in het dagelijks leven kleden en vind het ook leuk om aan jullie te laten zien.
Ik haal inspiratie uit andere outfits en hoop dat jullie hier ook inspiratie uit op doen. Eigenlijk wil ik dit zo vaak mogelijk gaan doen maar weet niet hoe vaak ik tijd heb om foto's te maken, want ik wil natuurlijk wel goede foto's maken met mijn camera en niet met mijn telefoon.
Wat vinden jullie? is dit een OOTD waard? Ik ben zo blij met dit rokje maar heb m toch weinig aan. Hij is best moeilijk te combineren dus heb hem eigenlijk alleen maar aan met een zwart bloesje.


rokje: new Yorker
blouse: h&m
schoenen: VanHaren
ketting: van mijn vriend gekregen :)
sokken: primark

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten