dinsdag 4 februari 2014

sorry sorry

Sorry lieve lieve volgers maar ik heb het erg druk met school dus heb weinig tijd om wat te posten. Ik zit in het belangrijkste half jaar van mijn opleiding en die is gisteren begonnen! Ik was in tilburg bij perron 88 achter het station. Hier is een grote loods waar onze school een pop up store gaat neerzetten en die moeten wij ontwerpen!!
Super leuk dus maar daardoor heb ik het dus steeds drukker!

Ik was dus in perron 88 en daar zat dus een vintage winkeltje in de loods! Hij was helaas gesloten maar ik wou dit even aan jullie melden! ben je in tilburg zoek het dan op want het zag er prachtig uit ( door de ramen)
Ik ga zelf ook zeker nog een keer kijken en hoop dan wat te kunnen posten over de winkel.
klik klik klik!<< de webshop
x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten