woensdag 5 maart 2014

OOTD

Vandaag hoef ik helemaal niks te doen en had zin om weer eens outfit foto's te maken. En ja, weer een jurkje. Ik draag gewoon heel veel jurkjes en vind dat ook het leukst. Gisteren zette ik een foto van mijn vogeltjes jurkje op instagram. Hier had ik een blauwe trui over aan met gouden sieraden. Vandaag heb ik hem weer aan maar dan met een bordeaux rode trui en een panty in dezelfde kleur.
ik kwam net uit de douche en had nog geen sieraden aan maar ik denk dat ik dezelfde ketting aan ga doen die ik gisteren aan had.


jurkje: H&M 
panty: H&M
trui: geen idee...
creepers: Primark


Vinden jullie het té? te rood? ik twijfel een beetje. Misschien dat als ik mijn tasje er bij pak en sokken aan doe met een kanten randje dat het al wat breekt. 
Ik ga binnenkort maar eens een outfit uitzoeken waar ik geen jurkje aan heb, maar ik kan niks beloven! Broeken zijn gewoon niet Simone!

x Simone
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter


Geen opmerkingen:

Een reactie posten