dinsdag 29 april 2014

kringloopvondsten

Gisteren ben ik met mijn vriend naar de kringloopwinkel in Meir (belgie) geweest. Het is niet ver rijden voor ons, we wonen namelijk op de grens. De moeder van Joël vertelde ons dat ze er weleens heen ging en mooie spullen kocht. Dat was inderdaad de moeite waard!
Ik heb een aantal dingen gekocht waar ik erg blij mee ben.
Gisteren zette ik mijn lampje al op instagram. nu komt de rest.
klein vaasje voor een paar bloempjes. (€0,25) 
schilderijtje met prent van bloem erin, Ik vindschoolplaten geweldig maar heb er eigenlijk geen plek voor. dit lijkt wel een foto uit een biologieboek hij is ongeveer 10 bij 15 cm. (€0,25)

inimini schilderijlijstje waar ik eigenlijk een borduurseltje in wou doen, ik kwam er thuis acher dat hij niet open kan haha. ( €0,15)

camera tas, Er zat geen camera in maar ik vind hem gewoon heel gaaf als tas. Hij heeft wat gebruiksschade maar dat vind ik juist wel passen. (€2,50)

Dit is het lampje wat ik gisteren op instagram zette.Ik vind hem prachtig. Er staan kleine vogeltjes op 
(€5,00) 

Zoals je ziet is de kringloopwinkel in belgië veeel goedkoper als in Nederland. We gaan zeker vaker naar deze kringloopwinkel en zijn van plan ook nog andere kringloopwinkels in belgië op te zoeken.
morgen gaan we naar een andere kringloopwinkel, ik hoop weer nieuwe dingen te vinden die ik met jullie kan delen. 

x Simone 
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten