woensdag 9 april 2014

Look what I've found!

Hee lieve volgers, 
Ik ben zo blij dat ondanks dat ik weinig schrijf ik toch veel bezoekers heb.
 Ik heb op zoek naar een high waist pantalon. een zwarte of een beige of een van spijkerstof. 
Ik Keek eens op marktplaats en nu vond ik toch een leuke vintage verkoopster. Elselein Vintage.  De Winkel is te vinden op de Coolsestraat 47-49 in rotterdam. 6 min loopafstand van het station. Ze hebben geen online shop maar verkopen wel op Marktplaats << klikkk. Ze hebben zoveel leuke dingen en het kost bijna niks.
undefined
Een broek heb ik nog niet gevonden. Al vind ik deze wel heel mooi. Ik weet niet waarom ik twijfel, ik vraag vanavond de mening van Joël wel.
Wat vindenjullie van de kleding die ze verkoopt? En zijn jullie al wel eens in de winkel geweest? is het een aanrader?

x Simone 
volg me ook op : instagrambloglovin' en twitter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten