maandag 26 mei 2014

Vintage jurk

Zoals jullie weten koop ik best wel wat dingen op marktplaats. Ik heb er al wat delen van mijn servies gekocht en nu is er een nieuw pareltje binnen gekomen.  Geen servies, nee, een jurk! Een prachtige vintage tea dress. Ik heb hem op instagram en facebook al met jullie gedeeld maar toch wou ik er nog iets over schrijven.
Hij valt ongeveer tot op mijn knieen en zit perfect. Ik dacht dat hij te groot was toen hij binnen kwam maar toen ik hem aan had zag ik dat hij perfect zat.
Hij stond pas 1 dag op marktplaats maar ik wist dat ik snel moest reageren als ik hem wou hebben.
Ik heb hem voor 20 euro inclusief verzenden gekocht, dat is echt niet veel voor zo'n prachtige jurk.
Er zitten zakken in, maar die zie je echt niet zitten. Wel is het handig voor je telefoon of wat pasjes. Hoef je niet een hele tas mee te nemen.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten