zaterdag 21 juni 2014

eindmaquette Littlegrannies store

Ik vertel wel vaker over mijn school opdrachten en vrijdag heb ik dan eindelijk alles afgerond. Mijn maquette was klaar en mijn presentatie ging super. Ik heb jullie mijn andere opdrachten al wel laten zien maar dit is toch wel de opdracht waar ik het meest trots op ben. Alles is zo klein! De schaal is 1:40, dus 1 cm op de maquette is 40 cm in het echt. Het was dus veel priegelwerk maar ik vond het geweldig. En hier zie je het resultaat. 



Ik hoop dat jullie het leuk vinden ook om dit soort dingen te zien van mij. Zo weten jullie een beetje wat ik de laatste tijd allemaal aan het doen ben. Dit is dus de reden dat ik geen tijd had om te bloggen haha. 
x Simone 

volg me ook op : instagrambloglovin' en facebook


Geen opmerkingen:

Een reactie posten