donderdag 5 juni 2014

instagram

hehoi volgers!
Het valt me op dat ik weinig tijd heb om te bloggen. Dit zal in de vakantie terug komen maar stat nu op een laag pitje. School gaat voor en heb verder erg weinig tijd voor wat vrijetijdsbesteding. Wel post ik nog steeds veel foto's op  instagram. Als je me wil blijven volgen nu ik het wat drukker heb is het misschien leuk om hier eens een kijkje op te nemen. 
Ik doe dit niet zodat ik meer volgers krijg maar wil jullie via deze weg laten weten dat ik daar op dit moment gewoon meer op te vinden ben. zodra ik zomervakantie heb wil ik een webshopje gaan openen. Ik beloof nog niks maar het staat hoog op mijn lijstje. Het valt me gewoon op dat er weinig vintage webshops zijn te vinden in nederland. En dan bedoel ik écht vintage en niet die nagemaakte jaren 50 troep die je veel vaker tegen komt. Ik hoop dat ik jullie snel terug zie op instagram en in mijn webshop. 
x Simone 
volg me ook op : instagrambloglovin' en facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten