donderdag 10 juli 2014

Antwerpen shoplog - Deel 2

Vandaag dan deel 2 van mijn shoplog. De vorige ging over alle rokken die ik kocht, hier ben ik er helaas een vergeten op de foto te zetten omdat ik die die dag aan had. Deze rok kan je zien op mijn instagram << klikkk. 
Deze keer zal ik alle jurken laten zien die ik heb gekocht. Ook kocht ik een broek en een tas. Deze laat ik ook in dit bericht zien. In het 2e jurkje die ik laat zien zit schoudervulling. Om het jurkje iets toegankelijker te maken heb ik deze eruit gehaald.

 €18 (nu €9,-) merk: K.T. Klaus Thierschmidt 
Helaas kan ik over dit merk verder geen informatie vinden.
 €19,- (nu €8,50) merk: La Rochelle
Helaas kan ik over dit merk verder geen informatie vinden.
 €20,- (nu €10,-) merk: LW Lundberg & western AB
 Swedish design
Helaas kan ik over dit merk verder geen informatie vinden.
dit is een broek :D
€14,- (nu €7,-) merk: Talbots
 Talbots is een Amerikaans retail bedrijf, opgericht in 1947. Het bestaat nog steeds en heeft een online shop.

€14 (nu €7,-) merk: Mitzi (authentic M design) Ik kan helaas weinig vinden over het merk zelf. wel vind ik veel tassen op etsy en ebay van dit merk. 

x Simone 

volg me ook op : instagrambloglovin' en facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten