dinsdag 22 juli 2014

de 15 dingen die niemand je vraagt

Ik heb dit al bij veel verschillende bloggers voorbij zien komen. De 15 vragen die niemand aan je vraagt. Ik vind het een leuke Tag en wou hem zelf ook graag in vullen.

Slaap je met de deuren van je kleding kast open of dicht? 
Ik heb niet echt deuren die ik open kan doen maar schuifdeuren. Ik let er eigenlijk nooit op of ze dicht zijn. ik denk dat meestal 1 kant wel open staat.

Neem je de mini-flesjes shampoo en dergelijke mee uit hotels? 
Een aantal jaar geleden spaarde ik zeepjes. Zo dus ook alle zeepjes uit hotels. Zelfs vrienden van ons namen zeepjes uit hotels mee voor mijn collectie. Die zeepjes collectie is weg en verder neem ik eigenlijk nooit iets mee uit hotels. ik heb het gevoel dat dit alleen glycerine is, zo goedkoop mogelijk. Het kan dus nooit echt goed voor je zijn om dit te gebruiken.

Heb je ooit een straatnaambord gepikt? 
Nee dit heb ik nooit meegenomen. Ik zou ook niet weten welk bord ik zou willen hebben. en met mijn vintage interieur staat zo'n blauw bord met witte letters ook een beetje vreemd.

Gebruik je to-do lijstjes? 
JA!, schrijf ze wel vaak maar ik kijk er daarna nooit meer naar. Boodschappenlijstjes heb ik ook overal liggen. vooral over dingen die ik wil hebben. Ik vind het ook leuk om dingen bij te houden in notitieboekjes. Ik ben op dit moment fanatiek aan t sporten (ik herhaal, op dit moment). IK schrijf dus steeds op wanneer ik heb gesport en wat ik heb getraind. Ik maak foto's van mijn lichaam en plak die er bij. Ook heb ik een tijdje een dagboek bijgehouden. Daar ben ik mee gestopt toen ik begon te bloggen. Dit is nu een beetje een dagboek geworden.

Heb je sproeten?
Je kan beter vragen waar bij mij geen sproeten zitten. let me show you:
 schouder
 arm
gezicht
Heb je ooit in de bosjes geplast?
Ja, wie niet? Ik weet eigenlijk niet wat ik hier verder nog over moet schrijven...

hoe groot is je bed?
Mijn bed is 1.60 bij 2.00. Hij is groot genoeg voor mij alleen maar met vriendlief naast me wordt het toch een beetje krap. Gelukkig vinden we elkaar lief en is het niet erg om dicht tegen elkaar te liggen maar met dit warme weer is dat toch iets té warm..

Ben je lui? 
Wij zeggen thuis altijd: Liever lui dan moe. Ik ben best lui. Ik hou er van om op een vrije dag heel de dag op de bank te zitten/liggen/hangen in mijn comfy clothes. Maar ik doe genoeg hoor in mijn leven, alleen is lui zijn af en toe zo lekker.

Is er iets waar je je nu aan irriteert? 
Dat mijn kussens en gordijnen niet bij de rest van mijn kamer passen. Dat ik het warm heb. Dat ik geen miljoen euro op mijn bankrekening heb staan. Dat auto's niet op water rijden. Ik heb wel meer dingen waar ik me aan irriteer maar laat ik dat voor mezelf houden.

kauw je op pennen en potloden? 
bleh, neh. Ik vind het ook altijd zo vies als je je pen uit leent aan iemand en je die dan vervolgens bij diegene in zijn mond ziet zitten. Die hoef ik niet meer terug. Ik vind het sowieso een rare gewoonte om gebruiksvoorwerpen in je mond te stoppen. (tauwtjes van truien, dopjes van flesjes, mauwen, eh bah en je
haar!)

Heb je bij de padvinders gezeten toen je klein was? 
Nee. Ik vond het heel leuk om buiten te spelen met en in bomen te klimmen. Maar ik denk dat bij ons in de klas de padvinders/ scouting een beetje raar werd gevonden. Ik ken eigenlijk niemand uit die tijd die bij de scouting zat.

kijk je nog wel eens tekenfilms? 
Niet de oude tekenfilms. Maar in hoe verre kan je de Disney films van nu nog tekenfilm noemen. Het is net echt. Ik hou wel van Disney. Brave is mijn favoriete film. En ik smeek vriendlief al weken of we Frozen gaan kijken.

Tel je de treden op de trap? 
Nee,Ik heb het wel een tijdje gedaan. Best eng eigenlijk. Een beetje dwang achtig vind ik dat.

Dans je wel eens als er geen muziek te horen is? 
Ja, haha.Maar dan verzin ik liedjes in mijn hoofd. Meestal is het gewoon een tamtiedamtiedam maar toch. Ik dans er op. En als ik een rok aan heb is het nog erger. Dan sta ik in de keuken rondjes te draaien.. (shame on me)

Weet je hoe je het oliepeil van je auto moet meten? 
Nog een shame on me! Ik heb geen idee en ik heb nog wel een eigen autootje! Ik ga er van uit dat ze dat wel doen bij de apk keuring, toch? En als het nodig is is er vast wel iemand bij me die het wel weet.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten