vrijdag 18 juli 2014

Mini shoplog - thriftshoppen in Tilburg

Gisteren ben ik met een vriendinnetje gaan thriftshoppen in Tilburg. We hadden van te voren opgezocht welke we allemaal wouden bezoeken en hebben bijna alles te voet gedaan.
Als eerst gingen we naar Listex. Deze zit een stukje te ver om te lopen en dus pakten ik de bus naar de rooi pannen (waar ik op school zit). Mijn vriendinnetje fietste naar de bushalte en wachtte me daar op (want dit meisje heeft geen geld, haha). Vanaf de bushalte zijn we naar Listex gelopen.
Hier vond ik deze leuke broek:
€3,00
Na de Listex, reed ik terug met de bus en zij dus met de fiets. We zijn naar Sam Sam gelopen vanuit het station. Dat was super dichtbij. Deze winkel hing echt van de vloer tot het plafond vol met vintage kleren. En hele gave vintage kleding. er hing wel wat bij wat ik wou hebben maar we hadden nog zo veel vintage kleding winkels te gaan dat ik het nog even liet hangen. hier heb ik nu spijt van maar je snapt zo waarom.
we liepen naar de tante pollewop. Deze was dicht. Het zag er prachtig uit binnen maar helaas. Ook zijn we nog naar de vincentshop gelopen. Dit viel ons eigenlijk een beetje tegen. Het leek ons dat de oude mevrouw die aan de balie stond haar kledingkast had opgehangen en verkocht. Echt van die typische oma kleding. We waren er dus zo weer weg. Na deze vintage winkels waren we er wel een beetje klaar mee.
Ik kocht nog een agenda bij de Hema om mijn blogposts in te plannen.
Verder was het dus niet zo veel en had ik dus spijt dat i niet meer bij Sam Sam had gekocht.
Volgende keer beter.

x Simone

volg me ook op : instagrambloglovin' en facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten