dinsdag 15 juli 2014

roomtour #4

Heehoi!
Dit is een deel van mijn kamer die ik nog niet heb laten zien. Onder tussen zijn er van de andere roomtours al wat dingen veranderd. Over dit plankje was ik een tijd niet zeker of ik het op mijn blog wou zetten. Er staan veel familiefoto's op en ik wist niet of ik deze wou delen. Maar why not, ze zijn mooi en horen bij me.

 Ik denk dat de ring, oorbellen en de ketting al vaker voorbij zijn gekomen. Deze heb ik van mijn vriend gekregen. Ze zijn van zijn oma geweest, dus heb ze een mooi plekje gegeven. De foto's zijn van mijn opa's en oma's van beide kanten en mijn ouders. In de boekjes staan oude gedichtjes, leuk in dat oude Nederlandse taaltje. Het vogeltje kreeg ik met Sinterklaas. de blikjes heb ik al een keer eerder laten zien en kocht ik in een kringloopwinkel. Verder liggen er nog wat dennenappeltjes en een oud portemonneetje van de oma van mijn vriend. 
Al bij al is het dus best een drukke plank. Ik hou we van dat drukke, alles past bij elkaar het is allemaal in dezelfde kleurtinten. 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten