zondag 13 juli 2014

vlooienmarkt vondsten

Gisteren was ik op de vlooienmarkt in Breda. Er was een vlooienmarkt op de parkeerplaats van intratuin. Redelijk groot en lekker veel rommelkraampjes!
Ik ging samen met mijn vader rond 12 uur richting Breda. Het was toen al 2 uur bezig maar het regende flink dus het was niet zo druk. Toen we aankwamen liepen we dan ook met een paraplu. Niet zo gezellig en een beetje moeilijk kijken. We hadden alle kraampjes al een keer gezien en toen werd het droog. Dus wat doe je dan? Alles nog een keer aflopen,haha. We liepen alles nog een keer af en ik kocht wat kleine dingetjes. Mijn vader kocht niks. We waren op zoek naar soepkommen, koffie en theepotten en een oud vergiet. Maar natuurlijk, dat waar je naar zoekt vind je niet... Wel vonden we dit:
 Broche van een boeketje in een mand. Ik had hem het eerste rondje al zien liggen maar wou nog even verder kijken. De 2e keer dat ik langs liep nam ik hem dan toch mee. Misschien heb ik iets te veel betaald (€7,50) maar ik vind hem zo mooooi. 

3 zilveren lepeltjes. Ik had deze een keer op markplaats zien staan. Ik bood wat geld en werd meteen afgezeken door de verkoper. Sorry, dat ik veel voor weinig wil hebben. Nu zag ik ze liggen en moesten ze mee in mijn tas! 
En dit had ik aan :D Deze jurk kocht in in Antwerpen. Het tasje is van mijn moeder geweest en de schoentjes zijn van Dolcis. 
x Simone 

volg me ook op : instagrambloglovin' en facebook

Geen opmerkingen:

Een reactie posten