dinsdag 28 juni 2016

Terug van weggeweest

Na even weg te zijn geweest ben ik back in the game. Met een nieuwe blik op de toekomst en andere onderwerpen. 
Ik ben klaar met mijn opleiding en heb een baantje. Hiernaast wil ik het bloggen weer helemaal op gaan pakken. Ik heb meer inspiratie en meer tijd dan een aantal jaar geleden. 

Waar ik een tijd terug over vintage kleding schreef wil ik nu wat meer vertellen over interieur, fashion en lingerie. 
Natuurlijk blijf ik wel lekker in mijn vintage stijltje hangen. dit zal je zien aan mijn eigen lingerie en kleding collectie. 
Hiernaast is mijn interieur ook een groot onderdeel van mijn blog. 
Ik woon sinds kort samen in een knus appartement en die is natuurlijk helemaal ingericht zoals ik het wil ( bijna dan).

Ik hoop jullie vaker terug te zien op mijn blog, hiernaast kan je me ook volgen op instagram en mijn tumblr.

X Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten