zondag 3 juli 2016

Interieur - De vensterbank

Ik woon in een appartement zonder balkon. Gelukkig hebben we enorme ramen en een brede vensterbank waar we op kunnen zitten. Natuurlijk benut ik de ruimte op de vensterbank ook voor wat decoratie en vooral planten. In het eerste deel van mijn interieur laat ik daarom de gedecoreerde stukjes van mijn vensterbank zien. 




















De spulletjes op de eerste foto zijn voornamelijk 2e hands. Het fotolijstje komt van de kringloop, het printje wat er in zit komt uit Budapest. De wereldbol heb ik overgekocht van V&D. De hondjes zijn van de rommelmarkt en het plantje eb ik van mijn ouders gekregen. 

Op de 2e foto staat een stekje van het plantje van de eerste foto. Een cactus en het poppetje van Lammers en Lammers. Daar acter staat nog een enorme plant. Deze komt vast nog een keer in beeld in te toekomst. Of je kijkt even op mijn instagram ;)

x Simone

Geen opmerkingen:

Een reactie posten